Онлайн магазин МАСОМИ стои зад няколко основни принципа на работа: качество, конкуретни цени и бързина в изпълнението на поръчките. Гаранцията която даваме се базира на здравината и надеждността на нашите продукти, основана на качествени материали, високотехнологично оборудване и добре обучен екип. Всички условия в съответствие с които гаранцията важи за срока от 24 месеца, трябва да бъдат съблюдавани от клиента, както и да се направи обстоен преглед при доставката, а също така и преди монтажа. Клиента трябва да вземе предвид спецификата на стоките които предлагаме, а именно тяхната индивидуалност и изработка по размери, което прави невъзможно тяхното връщане, респективно възстановяване на депозирано заплащане.
Клиентът получава заедно със стоката и гаранционна карта, с която може да упражни правото си на гаранция до изтичането и. Отстраняване на установен дефект се извършва в производствената база. При невъзможност да бъде отстранен дефекта, същия се заменя с нов. Възможно е да се наложи определен срок по изпълнението, поради спецификата на производствения процес.
Онлайн магазин МАСОМИ поема отговорност за щети нанесени при производствения процес или неволно причинени при транспортирането на продукта.
Неправилна експлоатация.
Удар или механично нарушение на повърхността и целостта на продукта.
Преправяне или използване на продукта не по предназначение.
5. Непреодолима сила
Онлайн магазин МАСОМИ не поема гаранцията на повредени продукти по вина на клиента и в следствия на неспазване на указанията по сглобяване и монтаж, както и на повреди възникнали в следствие на форсмажорни обстоятелства.
При възникване на ситуация, предполагаща рекламация, по време на монтажа на мебелите, препоръчваме на клиента да изиска допълнителна информация от производителя, да предостави снимков материал за онагледяване на дефекта или проблема за да може да се достигне до най-доброто разрешение. Препоръчваме да се пази оригиналната опаковка, поне докато не приключи цялостния монтаж.
Ако по време на активното ползване на мебелите, възникне проблем или повреда, въпреки спазването на експлоатационните изисквания, фирма МАСОМИ се ангажира с отстраняването им, като вариантите за това се обсъждат с оторизираното за целта лице, представител на фирмата и се търси най-изгодното за клиента решение. Срока в който фирмата ни се ангажира с отстраняването на установена щета е 30 календарни дни, считани от регистрацията. Доставката от и до клиента е за сметка на производителя.
Възможно е да бъдат установени скрити производствени дефекти, за което молим да бъдем информирани своевременно, като за целта е необходимо да ни бъде предоставен снимков материал ясно показващ наличието им. Рекламацията се приема на имейл или на Вайбър с подробни обяснения и доказателства. Производителя разглежда рекламацията и след взето решение как да бъде разрешен проблема, информира клиента в срок до 5 работни дни.
При загуба на гаранционната карта, гаранцията не отпада и гаранционно обслужване не може да бъде отказано. Задължителна информация по ЗЗП Териториален обхват: Република България Съгласно чл. 119 от ЗЗП независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112 – 115; Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. Потребителят може да поиска извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия. (2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид: 1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие; 2. значимостта на несъответствието; 3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него. Чл. 113. (1) (Нова ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба. (2) (Предишна ал. 1 ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя. (3) (Предишна ал. 2, изм. ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114. (4) (Предишна ал. 3 ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства. (5) (Предишна ал. 4 ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.
При неспазване на условията, купувачът губи гаранционните си права!
Всеки клиент има права, които са гарантирани по ЗЗП, чл 112-115, независимо от търговската гаранция на фирма МАСОМИ. При възникнали спорове и сложни за разрешаване ситуации, свързани с разминаване на клиентски очаквания или неспазени договорености от двете страни, съществуват алтернативни възможности за разрешаването им – помирителни комисии към КЗП или европейски комисии по ОРС.