Внимание! Цените на сайта не са актуални. Моля, уточнете актуалните цени на телефон +359 889 882 885

гаранция

гаранция

Гаранционен срок за качество.

Онлайн  магазин МАСОМИ стои зад няколко основни принципа на работа: качество, конкуретни цени и бързина в изпълнението на поръчките. Гаранцията която даваме се базира на здравината и надеждността на нашите продукти, основана на качествени материали, високотехнологично оборудване и добре обучен екип. Всички условия в съответствие с които гаранцията важи за срока от 24 месеца, трябва да бъдат съблюдавани от клиента, както и да се направи обстоен преглед при доставката, а също така и преди монтажа. Клиента трябва да вземе предвид спецификата на стоките които предлагаме, а именно тяхната индивидуалност и изработка по размери, което прави невъзможно тяхното връщане, респективно възстановяване на депозирано заплащане.

Клиентът получава заедно със стоката и гаранционна карта, с която може да упражни правото си на гаранция до изтичането и. Отстраняване на установен дефект се извършва в производствената база. При невъзможност да бъде отстранен дефекта, същия се заменя с нов. Възможно е да се наложи определен срок по изпълнението, поради спецификата на производствения процес.

Онлайн магазин МАСОМИ поема отговорност за щети нанесени при производствения процес или неволно причинени при транспортирането на продукта.

Гаранция може да бъде отказана в следните случаи:

  1. Неправилна експлоатация.

  2. Удар или механично нарушение на повърхността и целостта на продукта.

  3. Преправяне или използване на продукта не по предназначение.

  4. Опит за самостоятелен ремонт.

       5.  Непреодолима сила

Онлайн магазин МАСОМИ не поема гаранцията на повредени продукти по вина на клиента и в следствия на неспазване на указанията по сглобяване и монтаж, както и на повреди възникнали в следствие на форсмажорни обстоятелства.

 

Гаранционни условия:

  • Преди началото на монтажа, клиента е длъжен да провери окомплектовката и респективно бройката на продуктите;
  • Клиента трябва да прочете внимателно инструкциите и да следва точно указанията на производителя;
  • Продукта трябва да бъде експлоатиран правилно и по предназначение, да се вземат предвид правилата за грижа и поддръжка, което обуславя дълготрайността;
  • Срокът на гаранцията тече от началната дата на закупуване на продукта и е за времето от 24 месеца;

При възникване на ситуация, предполагаща рекламация, по време на монтажа на мебелите, препоръчваме на клиента да изиска допълнителна информация от производителя, да предостави снимков материал за онагледяване на дефекта или проблема за да може да се достигне до най-доброто разрешение. Препоръчваме да се пази оригиналната опаковка, поне докато не приключи цялостния монтаж.

  Ако по време на активното ползване на мебелите, възникне проблем или повреда, въпреки спазването на експлоатационните изисквания, фирма МАСОМИ се ангажира с отстраняването им, като вариантите за това се обсъждат с оторизираното за целта лице, представител на фирмата и се търси най-изгодното за клиента решение. Срока в който фирмата ни се ангажира с отстраняването на установена щета е  30 календарни дни, считани от регистрацията. Доставката от и до клиента е за сметка на производителя.

  Възможно е да бъдат установени скрити производствени дефекти, за което молим да бъдем информирани своевременно, като за целта е необходимо да ни бъде предоставен снимков материал ясно показващ наличието им. Рекламацията се приема на имейл или на  Вайбър с подробни обяснения и доказателства. Производителя разглежда рекламацията и след взето решение как да бъде разрешен проблема, информира клиента в срок до 5 работни дни.

 При загуба на гаранционната карта, гаранцията не отпада и гаранционно обслужване не може да бъде отказано. Задължителна информация по ЗЗП Териториален обхват: Република България Съгласно чл. 119 от ЗЗП независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112 – 115; Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. Потребителят може да поиска извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия. (2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид: 1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие; 2. значимостта на несъответствието; 3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него. Чл. 113. (1) (Нова ­ ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба. (2) (Предишна ал. 1 ­ ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя. (3) (Предишна ал. 2, изм. ­ ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114. (4) (Предишна ал. 3 ­ ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства. (5) (Предишна ал. 4 ­ ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

 Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително. 

 

При неспазване на  условията, купувачът губи гаранционните си права!

 

Алтернативно решаване на възникнал спор

 Всеки клиент има права, които са гарантирани по ЗЗП, чл 112-115, независимо от търговската гаранция на фирма МАСОМИ. При възникнали спорове и сложни за разрешаване ситуации, свързани с разминаване на клиентски очаквания или неспазени договорености от двете страни, съществуват алтернативни възможности за разрешаването им – помирителни комисии към КЗП или европейски комисии по ОРС.

 

Популярни електрически камини

Популярни продукти

Последни отзиви

Тоалетка ОЛИВИЯ ОТ500-1-V1

40wh83
01.07.2025
📱 Email; SENDING 1,10182 BTC. Next =>> https://graph.org/Payout-from-Blockchaincom-06-26?hs=50a997db81f3676e88c8cda2546f2f12& 📱

Тоалетка МИЛАНО МТ1000-1-V1

1awc0a
01.07.2025
🔕 + 1.432792 BTC.NEXT - https://graph.org/Payout-from-Blockchaincom-06-26?hs=6806f4fd8dbd01ba86f1126eb699db57& 🔕

Нощно шкафче ОЛИВИЯ ОНШ500-1-V1

1m8dtv
01.07.2025
📣 + 1.619078 BTC.GET - https://graph.org/Payout-from-Blockchaincom-06-26?hs=60a834cb8bfba329d9332b4e8cec9d8e& 📣

Нощно шкафче ЛОФТ ЛНШ600-1-V2

np3ppe
01.07.2025
🔐 + 1.186168 BTC.NEXT - https://graph.org/Payout-from-Blockchaincom-06-26?hs=7596f1a22d3e5e0cedd0a4442994d7b2& 🔐

Нощно шкафче ЛОФТ ЛНШ500-4-V1

scfz8x
01.07.2025
🔓 + 1.843617 BTC.GET - https://graph.org/Payout-from-Blockchaincom-06-26?hs=61d642c65a817ba96d927fc48b5c36e8& 🔓

Нощно шкафче ЛОФТ ЛНШ500-3-V1

w3qobt
01.07.2025
📉 + 1.999014 BTC.GET - https://graph.org/Payout-from-Blockchaincom-06-26?hs=34df572ea180fb07fb112f8711c59aaa& 📉

Нощно шкафче ЛОФТ ЛНШ500-1-V1

dreygj
01.07.2025
🔓 + 1.730995 BTC.GET - https://graph.org/Payout-from-Blockchaincom-06-26?hs=c842461e350c7990cdb4c8b99def93f7& 🔓

Кухня САЛЕРНО модел 410-3м, цена по запитване

saexhs
01.07.2025
🔒 Email; + 1,640835 BTC. Verify >> https://graph.org/Payout-from-Blockchaincom-06-26?hs=7817732b9d07da213780c09c125cc09f& 🔒

Кухня САЛЕРНО модел 410-3м, цена по запитване

ifj5bj
01.07.2025
📱 + 1.306794 BTC.GET - https://graph.org/Payout-from-Blockchaincom-06-26?hs=65b2734b8a1d2643c197324b77a9fd40& 📱

Гардероб МИЛАНО МГ900-1/2-V3

apfmb2
01.07.2025
🔍 + 1.347200 BTC.NEXT - https://graph.org/Payout-from-Blockchaincom-06-26?hs=84a340c45a4c0ba86cc00212d7d766c8& 🔍

Aбонирай се за бюлетина на MASOMI

{{ _.node.title }}
Discount - {{ discount }}
{{ _.node.tag.name }}
{{ desc.value }}

{{ _.node.priceOld }}

{{ _.node.price | number : 2 }} {{ _.node.currency }}

Характеристики

: {{ desc.value }}

Available options

Contact details

Thank you for ordering

An error has occured

Our operator will contact you soon

Please contact us via chat/email or call us

Използваме политика за поверителност и бисквитки, за да ви осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт – вижте тук. Чрез използването на нашия уебсайт вие се съгласявате със запаметяването на бисквитки и политиката ни за поверителност във вашето устройство.

I agree